Eskişehirspor Adana Demirspor maçı keşke 68'nci dakikada bitseydi. O dakikaya kadar Eskişehirspor açısından her şey o kadar güzel, o kadar olması gerektiği gibiydi ki..

***

Ne olduysa o dakikadan sonra oldu. 
Üzerimize kabus gibi kara bulutlar çöktü. 
İki dakikada iki gol yedik. 
Sonra iki tane daha...
Tamam aldık biz bu zor maçı derken hezimete uğradık. 

***

Ligde 10 maç geride kaldı. 
Daha galibiyet yüzü göremedik. 
Her şey kötü gidiyor. 

***

Yönetimden bu ara ses seda yok. 
Proje falan dendi ortada bir şey yok. 
Artık Eskişehirspor yönetimi kendini sorgulamaya başlamalı. 
Bu gidiş iyi bir gidiş değil. 


**********

Coronavirüs ne istiyor?

Maske takmamamızı, 
Kalabalık ortamlar oluşturmamızı, 
Sosyal mesafeyi gözetmememizi, 
Hijyene dikkat etmememizi istiyor..
Çünkü biz bunları yaparsak o yaşıyor. 
Yani virüsü yenmek tamamen bizim elimizde. 
Sadece onun istediklerinin tam tersini yapacağız. 
Bu kadar basit!


***********

Yanlış soru sayın Dalgıç!

CHP Tepebaşı İlçe Başkanı Atilay Dalgıç, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. 
Odunpazarı bölgesindeki fırının önünde askıya asılması için ekmek bekleyen vatandaşlara dikkat çekti. 
Sonrası ise biraz sıkıntılı. 
Kendi ifadesi şu şekilde;  
'Yanlarına gittim, hangi partiye oy veriyorsunuz dedim AKP dediler'
Sayın Dalgıç, 
Keşke hangi partiye oy verdiklerini soracağınıza ülkenin neden bu hale geldiğini güzelce anlatsaydınız.
Eminim daha şık olurdu. 
Onlar da içinde bulundukları durumu daha iyi anlarlardı...


Asla acele 
etmemen
gereken 5 şey 

-  Aşık olmak
-  Büyük kararlar almak
-  İnancını kaybetmek
-  Birinin hakkında yargıda bulunmak
-  Birini tanıdığını düşünmek