Eskişehir’de kaldırım işgalleri sorunu bir türlü bitmek bilmiyor.

Ya zabıta yeterince ilgilenmiyor;

Ya da bu işgalleri yapanlar, ‘cezasını öderiz’ mantığıyla hareket ediyor.

***

İşgaller o kadar arttı ki;

Artık belediyelerin kapısına kadar dayandı.

***

Fotoğraftaki yer Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin hemen arkası.

Bir işletme iki kaldırımı da maşallah bünyesine almış.

Vatandaşa geçecek yol bırakmamış.

***

Belediyenin herhangi bir katından bakılsa aslında görülecek.

Ama gören yok..

Ya da görmezden geliniyor bilemiyoruz…

***

Kent merkezi de aynı şekilde.

Zaman zaman denetimler yapılsa da demek ki yeterli olmuyor.

Demek ki zabıtanı, bu konuda daha fazla mesai yapması gerekiyor.

Konunun takipçisi olacağız…

1-894

/////////////////////////////////////////////////////////////////

MİLLİ HÜSRAN

24 yıl sonra Dünya Kupası’nda gitmek gerçekten çok önemli bir olaydı.

Millet olarak büyük coşku yaşadık.

Ama sonu hayal kırıklığı oldu.

Peki neden?

***

Çok nedeni var elbet..

Ama en birincisi sanırım biz ‘Bizim Çocuklar’ı gözümüzde biraz fazla büyüttük.

Onlar da fazla havaya girdi.

Belki de disiplini ikinci plana bıraktı.

***

İki maçta yenildiğimiz takımlar aslında bizden daha kötüydü, ama nasıl oynanması gerekirse öyle oynadılar.

Biz ise ilk maçta olmadığını göre göre, ikinci maçta da aynısını denedik.

Yanlış kadro vs..

Bunlar taktik işler.

***

Elbet hocanın hatası çok.

Ama bizim oyuncularımız da, ne bir hırs, ne bir kazanma isteği, ne mücadele göremedik.

Özellikle kendilerinden çok şey beklediğimiz, dünya yıldızı dediğimiz bazı oyunculardan.

Herkes biliyor onları…

***

Sonuçta artık önümüze bakacağız.

Milli Takımı elbette yine destekleyeceğiz.

Ama yaşatılan bu hüsranı da unutmayacağız…

2-726

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

BU TARTIŞMA UZAR GİDER!

Eski Devlet Hastanesi ve Hava Hastanesi arazilerinin özelleştirme kapsamına alınması meselesi adeta yılan hikayesine döndü.

***

İktidar tarafı konuyu görüştüklerini, böyle bir şey olmayacağını iddia ediyor.

***

Duruma tepki gösterenler ise bu söylenenlere inanmıyor.

Resmi yazı istiyor.

***

Ama o resmi yazı henüz yok.

Bu iki alanın da özelleştirme kapsamına alınmadığını belirten Resmi Gazete’de yazı çıkmadan kimse rahatlamayacak.

***

Söylenen sözler havada kalacak.

Bu tartışma da böyle sürüp gidecek.