AK Parti Eskişehir Milletvekili Nebi Hatipoğlu, belediyeleri sık sık eleştiriyor.
Özellikle de Büyükşehir Belediyesi’ni.
Siyaseten bunu yapmak elbette hakkıdır?
Fakat iş bazen aşırıya kaçınca dikkat çekici olabiliyor.
***
Bu kadar sık eleştirmesinin ardında,
Acaba Büyükşehir Belediye başkanlığına aday olup kazanamaması yatıyor olabilir mi?
Yorum sizlerin…
***
Son olarak sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda yine epeyce bir eleştiri var.
Büyükşehir Belediyesi’nin vaatlerini yerine getirmediğini iddia ediyor.
Belediye tarafından Hatipoğlu’na bir cevap verilecek mi bekleyip göreceğiz.
***
Peki tamam,
Büyükşehir Belediyesi vaatlerini yerine getirmedi, Eskişehir’e hizmet konusunda yeterli olmadı diyelim.
Peki AK Parti Eskişehir Milletvekilleri ne yaptı?
***
Mesela;
Eskişehir’deki çevre yolu sorunu çözüldü mü?
Tarifeli uçak seferleri geldi mi?
Eskişehirspor ne oldu mesela, istediği başarıya ulaşabildi mi, yeterli desteği gördü mü?
***
İktidar milletvekilleri Eskişehir’in sorunları hakkında TBMM’de ne yaptılar?
Ne kadar söz aldılar?
Sorunlara çözüm bulabildiler mi?
***
Mesela, AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak, vekillerden daha fazla çalışmıyor mu?
Bunları da göz ardı etmeyelim…
***
Sırf siyaset yapmak için eleştirmek kolay.
Ama ne yazık ki bizim ülkemizde olan şey bu.
Sonunda kaybeden hep vatandaş oluyor…

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
PARAYI VEREN DÜDÜĞÜ ÇALIYOR!
Bir önceki yazımızda Eskişehir’deki kaldırım işgallerini gündeme taşımıştık.
Konuyla ilgili geri dönüşler aldık.
Öncelikle yazıda bahse geçen alandaki yer Odunpazarı Belediyesi’ne işgaliye parası ödüyormuş.
Bu bir örnek.
Bunun gibi çok yer var.
Ortaya şu sorun çıkıyor o zaman da..
Demek ki parayı veren düdüğü çalıyor.
Herkes işgaliye parası verip istediği kaldırımları işgal ederse vatandaş nereden yürüyecek.
Buna mutlaka bir düzenleme getirilmesi şart…