Arslan, sağlık hizmetlerinin hemşirelerin emeği ve fedakârlığıyla ayakta durduğunu ifade ederek, “Sağlık hizmeti yalnızca fedakârlıkla sürdürülemez. Nitelikli sağlık hizmeti için önce sağlık emekçilerinin insanca yaşayabileceği koşullar sağlanmalıdır” dedi. Arslan, tüm hemşirelerin 12 Mayıs Hemşireler Günü’nü kutlayarak, sağlık emekçilerinin ekonomik, sosyal ve özlük hakları için mücadeleyi sürdüreceklerini belirtti.

Eskişehir'de toplum sağlığını geliştirmeye yönelik çalışmalar değerlendirildi
Eskişehir'de toplum sağlığını geliştirmeye yönelik çalışmalar değerlendirildi
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Melisa Ceritli