Kentin önemli giriş noktalarından birinde oluşan kötü görüntü, vatandaşların tepkisine neden oldu.
Boş alana gelişigüzel bırakılan inşaat molozları ve çeşitli atıklar çevre kirliliği oluştururken, bölgeden geçen vatandaşlar bu manzaranın Eskişehir'e yakışmadığını ifade etti. Çevrenin temizlenmesini isteyen vatandaşlar, kaçak dökümlerin önüne geçilmesi için denetimlerin artırılmasını talep etti.
Muhabir: Burak Akın





