1

Eskişehir'de sık sık bu şikayetle karşılaşıyoruz. 
'Elektriklerimiz kesildi' 'şu kadar saattir elektrik yok' vs..
Son günlerde biraz daha arttı. 

***

Buradan OEDAŞ'a seslenmek istiyorum. 
Eskişehirli bu kesintilere tepkili. 
Lütfen bu kesintileri makul bir hale getirin. 

***

Sıradan günler yaşamıyoruz. 
Pandemi nedneiyle eğitim uzaktan veriliyor. 
Çocuklar evde, bilgisayar başında. 

***

Uzun süreli elektrik kesintileri onların eğitim hakkını da engelliyor. Lütfen meseleye bu yönden de bakın. Bakım elbette gerekir ama bunu makul saatlerde ve sürelerde yapmalısınız. 
 

2

Günah keçisi oldular...

Lokanta, kafe ve restoran işletmecileri isyanda. 
Haklılar hem de sonuna kadar. 
İşletmeleri ikinci kez kapandı. 
Sadece paket servis yapabiliyorlar. 
Fakat bu onlara yetmiyor. 
Tedbir alınmasına karşı değiller. 
Ama sadece kendileri için alınan bu tedbir onları yaralıyor. 
'Virüsün kaynağı biz değiliz' diye haykırıyorlar. 
Toplu ulaşım tıklım tıklımken, çarşı pazarda iğne yere düşmezken, AVM'ler açıkken, sadece restoran, kafe ve lokantalara bu tür bir tedbir getirmek sizce doğru mu?
Bence değil. 
Eğer ki gerçekten tedbir alınacaksa topyekün alınacak.
Sadece bir kesim günah keçisi ilan edilmeyecek. 


3

Lideri devirin 
size bu yakışır

23 maçtır ligde kazanamayan bir Eskişehirspor. 
Bugün ligin lideri Altınordu ile karşılaşacak. 
Hiçbir müsabaka başlamadan kazanılmaz ya da kaybedilmez. 
Enseyi karartmamak lazım. 
Ligdeki ilk galibiyetimizi neden liderden almayalım
Bizim şanımıza bu yakışmaz mı? 
Başarılar Eskişehrispor!

 

PAZAR NEŞESİ :)

SÜRPRİZ 

Temel ile Dursun bir gün sinemaya giderler. Filmde at yarışı sahnesi vardır ve Temel Dursun'a sorar:
- İddiaya var mısın ben diyorum 1'nci at kazanır. 
Dursun cevap verir:
- Oldu ben da 2'nci ata oynuyorum 
İddiayı Temel kazanır ve Temel Dursun'un parasını alır.
Ertesi gün Temel Dursun'u arar...
- Dünkü film vardı ya ben onu önceden seyretmiştim, vicdanım rahat etmedi onun için aradım... 
Dursun; 
- Ben da seyrettim.
- O zaman niye 2'nci ata oynadın? 
- Belki sürpriz yapar dedim.