AK Partililer 2004 yılından bu yana CHP'li belediyeleri eleştirirken “Bunların hizmet etme derdi yok. Yaptıkları festival belediyeciliği. Varsa yoksa festival yapmak” söylemini kullanıyor.
***
Önceki gün AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak'ı dinledim katıldığı bir televizyon programında.
İl yönetimi olarak çok iyi çalıştıklarını söylüyor.
“Konserler yaptık, iftarlar yaptık, piknikler organize ettik, milli maçlarda ekranlar kurduk” diyor.
***
Ardından devam ediyor:
“Daha geçtiğimiz günlerde Kültür Yolu Festivalini Eskişehir'de gerçekleştirdik. Şimdi 24 Temmuz tarihinde dört gün sürecek olan bir Aile Festivali organize ediyoruz. Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçemizde gerçekleştireceğimiz festivalin mottosu da Aile olabilmek, aile kalabilmek olacak” diyor.
***
22 yıldır CHP'li belediyeleri “Festival belediyeciliği” yapmakla eleştiren AK Parti, Kültür Yolu Festivalinin ardından şimdi de dört gün sürecek “Aile Festivali” yapıyor iyi mi?
***
Festival ve benzeri etkinlikler şehrin sosyal, kültürel ve eğlence hayatına katkı sağlayan etkinliklerdir ve ihtiyaç da vardır.
AK Parti'nin düzenleyeceği festivalin de bu anlamda şehre katkısı mutlaka olacaktır.
O yüzden yapılacak o etkinliği destekleriz.
***
Takıldığımız nokta, AK Partinin 22 yıl boyunca eleştirdiği festivallere bugünlerde sarılıyor olması...
Ne güzel iş değil mi?
Yıllardır belediyeleri “Bunlar festival belediyeciliği” yapıyor diye eleştir, şimdi kalk “Eskişehir'de Aile Festivali yapıyoruz” diye müjde ver...
Ne diyelim?
Umarız birileri de çıkıp “Bunlar da Eskişehir'de festival iktidarçılığı yapıyor” falan demez!
Dese de haksız olmaz yani!

A K P-27
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ASLINDA PEK ARTMA-AZALMA YOK GİBİ SANKİ...

İstanbul Sanayi Odası her yıl Türkiye'nin en büyük 500 sanayi kuruluşunu belirliyor.
2023 yılı için Türkiye'nin en büyük sanayi kuruluşu arasında Eskişehirli ve Eskişehir'de üretim yapan 19 firma ilk 500 sanayi kuruluşu arasında yer almış.

2024 yılında ise ilk 500 sanayi kuruluşu arasında bu kez Eskişehirli 21 firma yer almış.

2025 yılında ise ilk 500 sanayi kuruluşu arasında yer alan Eskişehirli ve Eskişehir'de üretim tesisi bulunan 19 firma yer almış.

Hemen her yıl beşi Eskişehirli olmak üzere Eskişehir'de üretim tesisi olan 19-21 arası firma ilk 500 arasında yer alıyor.
Her yıl bu 500 firma açıklandığında ise oda başkanları bunun Eskişehir'in ekonomik gücünün her yıl arttığını söylüyor.
Aslına bakarsanız sayıda pek artan-azalan falan yok gibi sanki...

S A N A Y İ-8
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

İSTİFA EDERLERSE KABAHAT ONLARDA OLMAYACAK...

Büyükşehir belediyesi, Sivrihisar belediye başkanının eşini, Günyüzü ilçesine ESMEK ve ESKİ koordinatörlüğü görevine getiriyor.
***
Günyüzü'nde bulunan 22 mahalle muhtarından 18'i bu atamadan dolayı duydukları rahatsızlığı CHP İlçe yönetimine bildiriyor.
***
Muhtarlar Günyüzü'nün sorun ve ihtiyaçlarının başka bir ilçeden yürütülemeyeceğini belirterek “Bu göreve ilçeyi ve ilçe halkının ihtiyaçlarını bilen biri görevlendirilsin” diyorlar.
***
Muhtarlardan gelen tepkinin bir benzeri de CHP ilçe tabanından da geliyor.
Eğer bu durum değişmezse parti yönetiminin toptan istifa edeceği geliyor gündeme.
***
Anlayacağınız, ortada büyükşehir belediyesinin yaptığı bir atamadan kaynaklanan bir sıkıntı ve bu atamaya yönelik gerek muhtarların gerekse CHP tabanının haklı tepkisi var...
***
Umarız söz konusu atama gözden geçirilir ve bir çözüm yolu bulunur.
Aksi takdirde, söylenildiği gibi bu atama yüzünden Günyüzü CHP yönetimi tepkisini ortaya koymak için toplu halde istifa ederse, kabahat kesinlikle istifa edenlerde olmayacak.
Sorumlu ve kabahatli, o sıkıntıya neden olan koordinatör atamasını yapanda, yani büyükşehir belediye başkanı Ünlüce'de olacak sanki...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,