Eskişehirspor'un tarihi kongresine sadece 15 gün kaldı.
Bilindiği üzere belediye başkanları harekete geçmiş ve Eskişehirspor'u düze çıkarmak için çalışmalara başladılar.
Ancak; zaman geçiyor.
Yönetim konusundaki belirsizlik sürüyor.
****
Kamuoyu kimin başkan olacağı sorusuna takılıp kaldı.
Başkan adayı bulmakla sorun çözülmüyor.
Öncelikle; defalaca sözü edilen şirketleşme için adım atılmalı.
Şirketleşmenin yolu yöntemi ortaya koyulmalı.
Başkan kim olsun sorusundan daha önemlisi,
kurulacak şirketin yönetim kurulu başkanı kimin olacağı.
****
Bu hafta sonu lig Ankara TKİ deplasman maçı ile bitecek.
Takımdan ayrılmalar başladı.
Ankara deplasmanından kaç futbolcu geri dönecek, kaçı oradan ayrılıp memleketine gidecek?
Yeni sezon kadrosu nasıl olacak?
Kimler gidecek, kimler kalacak?
****
Bu arada kulübün kime ne borcu var.
Borçların ödeme planı ne?
Acil ödemeler neler?
Kongre beklenmeden bugün açıklansa doğru olacaktır.
Aday olacak başkan ve yönetimin kulübün borcunu bilme hakkı var...
Süreç hızla ilerliyor.
Yarın geç olabilir.
****
26 Mayıs'a az kaldı.
Belirsizlik ortamı sona erdirilmeli.
Herşeyin kapalı kapılar arkasında kalmasından bıktık.
Eskişehirspor sevdalıları şeffaf bir yönetim istiyor.
Ne konuşuluyorsa, halkın önünde konuşulmalı.


50 YIL ÖNCE

Bu kadar çok araç yoktu.
Bu kadar çok insan...
Doğal olarak trafik sorunu da yoktu...
Kentte ulaşım belediye otobüs, dolmuş ve faytonlarla yapılıyordu.
Bir de bisiklet elbette...
Çoğunlukla da tabanvayla.
Çünkü; neredeyse her yer yürüme mesafesindeydi.
****
Gece yarısı garda trenden indikten sonra, eve faytonla dönmek güzeldi.
Nal sesleri müzik gibi gelirdi.
****
Her ne kadar bugün hobi ve spor aracı olsa da; 'bisikletle ulaşım' diye bir şey vardı.
Sabah çok erken saatlerde yüzlerce bisikletli işe gitmek için yola çıkardı.
Kimisi Şeker Fabrikasına, kimi Devlet Demiryollarındaki işlerine bisikletle giderdi.
****
O yıllarda bu kadar trafik ışığı yoktu.
Caddeler daha geniş değildi belki ama; araç sayısı az olunca bize geniş geliyordu.
Gar binasını Odunpazarı'na bağlayan M.Kemal Atatürk Caddesi, en geniş caddemizdi.