Seçilmişler bugüne kadar siyaseti kentin bekası için değil, kendi çıkarları için kullandılar.
Kente hizmet için uzlaşmak yerine, kutuplaşmayı tercih ediyorlar.
Bu da Eskişehir'i ileri değil, geriye götürüyor.
****
Eskişehir'in kronikleşen sorunları var.
Yıllardır orada duruyor
Anlaşılmaz olan ise herkesin bu sorunları sahiplenmemesi.
O sorunların çözümü için çaba harcamaması.
****
Kentin milletvekilleri ya sorunları bilmiyor.
Ya da ilgili bakanlara sözleri geçmiyor.
Eskişehir sürekli yerinde sayıyor.
****
Ulaştırma Bakanlığı ile ilgili havaalanı, komşu il ve ilçe ve çevre yolları ile ilgili çözülmesi beklenen sorunlar var.
Ne yazık ki, atılan bir adım yok!
****
Eskişehir'de şehirler arası uçak seferlerini kaldırırken 'yolcu sayısı yetersiz' demişlerdi.
Afyon Zafer Havalimanı yolcu sayısı yetersiz olduğu için milyonlarca lira zarar ederken;
Polatkan Havalimanında yolcu sayısı kar etmek için yetiyor.
En azından Eskişehir'in hakkını vermek gerekmez mi?
Eskişehir Havalimanı İzmir, Muğla ve Antalya seferlerini açılmalı.
Siyaset uzaşı köprülerin yıkmak değil, yeni köprüler kurma sanatıdır.


TRAFİK KADER Mİ?.. 

Eskişehir ana ulaşım planı 2006 yılında İstanbul'da bir üniversiteye yaptırıldı.
Aradan19 yıl geçti ama; kent trafiği için çözüm olamadı.
Plan tutmadı.
****
Bir kaç kez geldiler.
Her defasında umut değil.
Karamsarlık aşıladılar.
Tüm bunların ışığında;
Eskişehir için yeni bir ulaşım planı gerekiyor.
Ama; kimse böyle bir işe yanaşmıyor.
Sanki; tüm kurumlar kaderlerine razı gibi.
Eskişehir halkı trafik çilesi içinde boğuşuyor
Yetkisi olanlar susup oturuyor...
****
Eskişehir'de üç üniversite var.
Eskişehir'i bilen ve sorunları bire bir yaşayan akademisyenler kentin birincil sorununa bir çare bulacaklardır. 
Trafik bizim için kader olmamalı.