Eskişehir Şehir Hastanesi’nde bir ilk yaşandı
Eskişehir Şehir Hastanesi’nde bir ilk yaşandı
İçeriği Görüntüle

Başkan Köksal, Eskişehir’de sağlık sistemine ilişkin ciddi sorunlar yaşandığını belirterek, "Bizim şu andaki hizmet veren 10bin 14 sağlık çalışanı gözüküyor. Bunun 4 bin tanesi genel hizmette çalışan arkadaşlar; temizlik, güvenlik, çamaşırhane ve sosyal olarak bizim idari anlamda teknik servis alanında destek olan kişilerdir. Bunun sadece 6 bin tanesi sağlık hizmetinde aktif görev yapıyor. Bizim şunu buradan söylememiz gerekiyor; o kadar çok ağır iş yükü altında çalışıyoruz ki artık her 10 çalışandan 2 tanesi engelli problemi yaşıyor. Artık engeli var, çalışamıyor, nöbet tutamıyor. " dedi.

Muhabir: Burak Akın