İki hakem, ikisi de izmirli, ikisi de işletmeci.
Orta hakem Yiğit Arslan ve 2. yardımcı hakem Emir Eray Eyisoy.
Dünkü maçta; skor tabelasının düğmesine basan, bu iki hakem için yetersiz desek, aynı ligde maç yöneten diğer hakemlere haksızlık olur.
Peki, ne diyelim...
Ligde yıkılmış bir takıma iki yumruk da onlar attı diye tebrik mi edeim.
Eskişehirsporlu futbolcuların alın terine karşı duyarsızlıkları nedeni ile ellerini mi sıkalım.
****
Eskişehirspor'un yediği iki golü tekrar tekrar izleyin.
Serbest atıştan gelen topta, Eskişehirsporlu Mehmet Özcan'ı iki eli ile göğüsünden iterek, topu müdahalesini engelleyen ve golü atan Eren Tozlu'yu görmediniz.
Golü verdiniz!
Hakem ve 2. yardımcısı santraya koşarken ne düşünüyorlardı acaba?
Gelelim ikinci gole; Bilal topla hareket halinde iken, arkadan bodozlama girip düşüren ve herkes faul düdüğü beklerken fırsat bu fırsat deyip, gol pası veren yine aynı isim. Ona bu fırsatı tanıyanlar ise; yine hakemler.
****
Merak ediyorum.
Süper Ligdeki gibi, TFF 1. ligde de VAR uygulaması olsaydı ne olurdu?
Bu iki gol VAR'dan dönmez miydi?
Anladığım kadarı ile bizi kimse umursamıyor?
Tribünde de taraftar olmayınca; istedikleri gibi düdük çalıyorlar.
Her şeye olur olmaz yorum getiren, müdahil olan yayıncı kuruluş ve maçın spikeri gol öcesi yapılan bu iki faulen neden tek kelime etmez?
Eskişehirspor'un durumu ortada.
Sahipsiz bir takım.
Belki; "Puan alsa ne olacak?" diye düşünüyor olabilirler.
Ama; bu yapılan tek kelime ile haksızlık ve ayıp!