Müzik, dans ve eğlencenin bir araya geldiği şenlikte Eskişehirliler yaz mevsimini coşkuyla karşıladı. Şenliğe katılan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, şenlik alanını dolduran Eskişehirlilerle yakından ilgilendi.

Başkan Kurt, hemşehrileriyle sohbet etti, halay çekti, oyunlara eşlik etti. Yaz akşamına renk katan şenlik, müzik ve dans eşliğinde geç saatlere kadar devam ederken, vatandaşlar etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Hamamyolu Yediler Parkı’nda gerçekleşen organizasyon, Eskişehirlilere unutulmaz bir yaz başlangıcı yaşattı.
Kaynak: Haber Merkezi




