Günlerdir toplanmadığı belirtilen çöp poşetleri nedeniyle kaldırım kullanılamaz hale gelirken, yayalar yolda yürümek zorunda kalıyor. Durum çevre kirliliği oluştururken, kaldırımın yeniden kullanıma açılması bekleniyor.
Muhabir: Merve Pınar




