Eskişehir'de geri dönüşüm tesisinde yangın!
Eskişehir'de geri dönüşüm tesisinde yangın!
İçeriği Görüntüle

Olay, dün akşam saatlerinde Eskibağlar Mahalesi Zübeyde Hanım Bulvarı üzerinde hizmet veren bir burger restorantında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre 6 kişilik arkadaş grubu bahse konu işletmeye girerek yemek siparişinde bulundu. Yemeği yiyen gruptan 6 kişiden 3'ü bir süre sonra fenalaştığı iddia edildi. Olay yerine ihbar üzerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırılan 3 şahıs, tedavilerinin ardından taburcu edildi.
Yiyeceklerle alakalı numune alıp inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kaynak: iha