Sinan Alağaç Ortaokulu Spor Salonu’nda dört gün süren organizasyonun finalinde Yeşilay ile İl Emniyet Müdürlüğü karşı karşıya geldi. Rakibini 2-0 mağlup eden Yeşilay, turnuvanın şampiyonu oldu.
TAKDİR TOPLADI
İl Emniyet Müdürlüğü ikinci sırada yer aldı.Üçüncülük maçında ise Türksat, Eskişehir Ata Spor Kulübü’nü 2-0 yenerek turnuvayı üçüncü tamamladı.Final müsabakalarının ardından dereceye giren takımlara kupa ve ödülleri protokol üyeleri tarafından verildi. Organizasyon, bağımlılıkla mücadelede sporun önemine dikkat çekmesiyle de takdir topladı.
Muhabir: Hasan Kartal




