Sivas Kongresi Caddesi üzerinde yer alan parkta çimlerin uzun süredir biçilmediğini belirten vatandaşlar, uzayan otların parkın estetik görünümünü olumsuz etkilediğini ifade etti.

Özellikle yaz aylarında yoğun olarak kullanılan parkın daha bakımlı hale getirilmesini isteyen mahalle sakinleri, ilgili ekiplerin bölgede bakım ve çevre düzenlemesi yapmasını beklediklerini dile getirdi. Uzayan otların hem görüntü kirliliği oluşturduğunu hem de parkın kullanım konforunu azalttığını söyleyen vatandaşlar, alanın kısa sürede eski düzenli görünümüne kavuşmasını istedi.
Muhabir: Burak Akın



