Geçit hakkının engellendiğini belirten Çabuk, evinin penceresini ve kapısını kullanamadığını ifade etti. Evinin yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya olduğunu söyleyen Çabuk, Odunpazarı Belediyesi’ne çağrıda bulunarak, “Belediyemiz görevini yapsın, mağduriyetim giderilsin” dedi.
Muhabir: Hasan Kartal




