Gediz-Kütahya kara yolunda seyir halindeyken deve kuşu gören ve panik yaşayan vatandaşlar, Gediz Belediyesi Beyaz Masayı arayarak ihbarda bulundu. Bunun üzerine harekete geçen Gediz Belediyesi Veteriner Hekimliği personeli, Hacıbaba Mahallesi mevkiinde bulunan deve kuşunu zarar vermeden yakaladı.

40 yıldır dağda tek başına yaşıyor
40 yıldır dağda tek başına yaşıyor
İçeriği Görüntüle

Ekiplerin araştırma sonucu deve kuşunun sahibi bulunarak kendisine teslim edildi.
Deve kuşunun çiftlikten kaçtığını belirten sahibi, bulunmasını sağlayan belediye ekiplerine teşekkür etti.

Muhabir: Sakarya Gazetesi