İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Yenibağlar Mahallesi'ndeki Uludağ Sokak ile İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde asayiş ve trafik uygulaması gerçekleştirdi.
Denetimler sırasında durdurulan araçların sürücüleri Z.D. ve B.B.'ye alkol testi yapıldı. Test sonucunda Z.D.'nin 1 promil, B.B.'nin ise 2,25 promil alkollü olduğu tespit edildi.
Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren iki sürücüye kişi başı 25 bin TL olmak üzere toplam 50 bin TL idari para cezası kesildi. Ayrıca her iki sürücünün de ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu. Polis ekipleri, trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirdi.
Kaynak: iha


