Odunpazarı Sanat Merkezi’nde düzenlenen Karma Resim Sergisi, resim öğretmeni Melek Tan ve kursiyerlerinin farklı tekniklerle hazırladığı eserleri sanatseverlerle buluşturdu.
DAVETLİLERLE BULUŞTU
Odunpazarı Belediyesi bünyesinde sürdürülen sanat çalışmaları, Karma Resim Sergisi ile taçlandı. Resim öğretmeni Melek Tan ve kursiyerlerinin uzun süren emekleriyle hazırlanan eserler, Odunpazarı Sanat Merkezi’nde sanatseverlerin beğenisine sunuldu.
Sergide karakalem, yağlı boya, sulu boya, akrilik ve pastel teknikleriyle hazırlanan çalışmalar yer aldı. Büyük ilgi gören etkinlikte, ressam Nesrin Saraç’ın eserleri de davetlilerle buluştu.