Maç sonunda tribüne çağrılan oyuncular, rövanş için galibiyet sözü aldı.

‘Ata'ya Saygı Bisiklet Sürüşü'
‘Ata'ya Saygı Bisiklet Sürüşü'
İçeriği Görüntüle

Taraftar umutlu

Karşılaşmanın ardından deplasman tribününde bulunan Eskişehirspor taraftarları, futbolcuları yanlarına çağırarak moral verdi. İlk maçta ikinci yarıda gelen gollerle mağlup olan Kırmızı Şimşekler’e destek olan taraftarlar, iç sahada oynanacak rövanş karşılaşmasında turun geçileceğine inandıklarını gösterdi. Futbolcuların da taraftara galibiyet sözü verdiği öğrenildi.

Muhabir: Hasan Kartal