30 Ağustos 1930’da kurulan ve Türkiye’nin ilk Demirspor takımı olma unvanını taşıyan Eskişehir Demirspor, kulüp tarihine sahip çıkmak ve geleceğe daha güçlü hazırlanmak amacıyla anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı.
DEMİRSPOR SEVDALILARI BULUŞTU
TÜRASAŞ Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen kahvaltı programına Kulüp Başkanı Mehmet Ali Hünerlier, Denetim Kurulu Başkanı Mehmet Uykun, Vakıf Başkanı Nurettin Girginer, EASKF Başkanı Sadri Atam, teknik direktörler Cengiz Seçsev ve Burhaneddin Beadini ile çok sayıda Demirspor sevdalısı katıldı. Toplantıda kulübün mevcut durumu ve geleceği ele alındı. Katılımcılar, Demirspor’un yeniden başarılı günlerine dönebilmesi için maddi ve manevi desteğin artırılması gerektiğini vurguladı.


