Spor

Yetenekli kaleci 1. Lig'e transfer oldu

Eskişehir Süper Amatör Lig ekiplerinden Gençlergücü Spor Kulübü, altyapıya verdiği önemin karşılığını almaya devam ediyor.

Abone Ol

Son olarak, kulübün 2008 doğumlu genç kalecisi İbrahim Cebeci, gösterdiği üstün performansla 1. Lig ekiplerinden Bandırmaspor'a transfer oldu. Hem A takımda hem de altyaş kategorilerinde sergilediği başarılı performans, genç kalecinin dikkatleri üzerine çekmesine ve profesyonel kariyerine önemli bir adım atmasına vesile oldu.