Yeni sisteme göre her grubun lideri, sezon sonunda doğrudan bir üst lige yükselme hakkı kazanacak. Böylece 3 grup birincisi, play-off oynamadan şampiyon olarak üst lige çıkacak.

PLAY-OFF'TAN 3 BİLET

Üst lige yükselecek diğer 3 takım ise play-off maçları sonunda belli olacak. Her grupta oynanacak play-off mücadelelerinin ardından birer takım daha adını üst lige yazdıracak.

Başkan Sadri Atam'dan yaz okulu uyarısı!
Başkan Sadri Atam'dan yaz okulu uyarısı!
İçeriği Görüntüle

ALT SIRA ATEŞ HATTI

Yeni formatta kümede kalma yarışı da büyük önem taşıyacak. Sezon sonunda toplam 12 takım lige veda edecek. Bu durumun hem zirve yarışını hem de alt sıralardaki mücadeleyi daha çekişmeli hale getirmesi bekleniyor.

Muhabir: Hasan Kartal