Kaldırımı işgal eden araçlar nedeniyle yayaların rahat bir şekilde yürüyemediğini belirten vatandaşlar, özellikle çocuklu aileler, yaşlılar ve engelli bireylerin büyük zorluk yaşadığını ifade etti. Kaldırımın kullanılamaz hale gelmesi nedeniyle birçok kişinin araç trafiğinin bulunduğu yoldan yürümek zorunda kaldığı belirtildi.
Mahalle sakinleri, düzensiz park edilen araçların hem yaya güvenliğini tehlikeye attığını hem de sokaktaki trafik akışını olumsuz etkilediğini dile getirdi.