Lopez, Türk markasının yüzü oldu
ABD’li ünlü şarkıcı ve oyuncu Jennifer Lopez, geçtiğimiz ay yaptığı anlaşma ile Türkiye’nin önde gelen mücevher markalarından birinin global reklam yüzü oldu. Lopez’in yer alacağı kampanya çekimleri şimdiden büyük merak uyandırırken, Türk moda ve mücevher sektörü için de önemli bir prestij çalışması olarak değerlendiriliyor.
10 milyon dolarlık reklam anlaşması
New York Post’un haberine göre Jennifer Lopez, marka elçisi olması karşılığında 10 milyon dolar yani yaklaşık 425 milyon TL aldı. Sözleşme kapsamında Lopez, markanın uluslararası reklam kampanyalarında yer alacak, çeşitli tanıtım ve etkinliklere katılacak. Ünlü sanatçı için belirlenen rakamın yüksek görünmesine rağmen önceki anlaşmalarıyla karşılaştırıldığında düşük kaldığı belirtildi.
“Lopez için düşük bir rakam” iddiası
Gazetenin konuştuğu bir kaynağa göre Lopez geçmiş yıllarda 20, 30 hatta 50 milyon dolar bandında reklam anlaşmaları yapıyordu. Kaynak, “Bu Lopez için düşük bir rakam. Ancak yine de güçlü bir iş birliği ve markanın global görünürlüğünü artıracak bir anlaşma” ifadelerini paylaştı.





