Eskişehirspor

Yaz transfer dönemi başladı...

Profesyonel liglerde 2026-2027 sezonu birinci transfer ve tescil dönemi resmen başladı. 4 Eylül 2026’ya kadar sürecek süreçte kulüpler yeni transferlerini kadrolarına katabilecek. Transfer yasağı bulunan Eskişehirspor ise kadrosunu amatör statüdeki oyuncularla güçlendirmeye çalışacak.

Abone Ol

Türkiye Futbol Federasyonu tarafından belirlenen takvim doğrultusunda profesyonel liglerde yaz transfer dönemi dün itibarıyla başladı. Kulüpler, 4 Eylül 2026 tarihine kadar anlaşma sağladıkları futbolcularla resmi sözleşme imzalayabilecek ve lisans işlemlerini tamamlayabilecek.

ARA TRANSFER DÖNEMİ OCAKTA

2026-2027 sezonunun ikinci transfer ve tescil dönemi ise 1 Ocak 2027 tarihinde başlayacak. Ara transfer süreci 5 Şubat 2027 tarihinde sona erecek. Kulüpler bu tarihler arasında kadrolarında değişiklik yapma fırsatı bulacak.

TRANSFER YASAĞI

Yeni sezonda Nesine 3. Lig’de mücadele edecek olan Eskişehirspor’da ise transfer yasağı nedeniyle farklı bir yol izlenecek. Kırmızı Şimşekler, profesyonel oyuncu transferi yapamasa da amatör statüdeki futbolcuları kadrosuna katabilecek.

GEÇEN SEZONUN MODELİ UYGULANACAK

Eskişehirspor yönetiminin, geçtiğimiz sezon olduğu gibi profesyonel liglerde forma giyen ve anlaşma sağlanan bazı oyuncuların lisanslarını amatöre çevirerek kadroya dahil etmesi bekleniyor. Yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda nokta atışı takviyeler yaparak yeni sezonda güçlü bir kadro oluşturmayı hedefliyor.

ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR

Teknik Direktör Hakan Şapcı’nın raporu doğrultusunda transfer çalışmalarını sürdüren yönetim, bir yandan mevcut kadroyu korumaya çalışırken diğer yandan da takıma katkı sağlayacak isimlerle görüşmelerine devam ediyor. Siyah-kırmızılı camiada gözler önümüzdeki günlerde yapılacak transfer hamlelerine çevrilmiş durumda.