Gündem

Tehlikeli yolculuk

Eskişehir'de Kızılcıklı Mahmut Pehlivan Caddesi'ndeki bisiklet yolunda iki gencin tek bisikletle yaptığı tehlikeli yolculuk dikkat çekti. Güvenlik kurallarını hiçe sayan gençler, olası bir kazaya davetiye çıkardı.

Abone Ol

Cadde üzerinde ilerleyen bisiklette, bir genç pedalları çevirirken arkada bulunan arkadaşı ise seleye oturmak yerine bisikletin üzerinde ayakta yolculuk yaptı.

Dengesini kaybetmesi halinde hem kendisinin hem de bisikleti kullanan arkadaşının yaralanabileceği tehlikeli görüntü, çevredeki vatandaşların da dikkatini çekti. Özellikle yoğun kullanılan bisiklet yolunda yapılan bu riskli hareketler, hem diğer bisiklet kullanıcıları hem de yayalar açısından tehlike oluşturdu.