Asayiş

Otomobil ile motosiklet çarpıştı: 2 yaralı

Eskişehir’de kasisten geçmek için manevra yapan otomobile, arkadan gelen motosiklet çarptı. Kazada motosiklet sürücüsü ile yolcu konumundaki 1 kişi yaralandı.

Abone Ol

Kaza, Osmangazi Mahallesi Basın Şehitleri Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, B.İ. idaresindeki otomobil, cadde üzerindeki kasisten geçmek için manevra yaptı.

Bu sırada arkadan gelen S.Ö. yönetimindeki motosiklet, otomobile çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü S.Ö. ile yolcu E.Ö. yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.