Eskişehirspor

Eskişehirspor'a veda ettiler...

Eskişehirspor’da yeni sezon öncesi kadro yapılanması devam ederken, forvet Batuhan Doğrukıran ve stoper Deniz Keskin takımdan ayrıldıklarını açıkladı.

Abone Ol

‘ŞARTLAR OLUŞMADI’

Geçtiğimiz sezon siyah-kırmızılı formayı giyen Batuhan Doğrukıran, yaptığı veda açıklamasında Eskişehirspor’da forma giymekten gurur duyduğunu belirtti. Yeni sezon öncesinde yapılan görüşmelerde ortak noktada buluşulamadığını ifade eden Doğrukıran, “İstediğimiz şartların oluşmaması nedeniyle yollarımızı ayırma kararı aldık” dedi. Batuhan, 2025-2026 sezonunda 35 maçta 11 gol ve 4 asistlik performans sergiledi.

‘FORMAYI GURURLA TAŞIDIM’

Tecrübeli savunma oyuncusu Deniz Keskin de yayımladığı mesajla Eskişehirspor’a veda etti. Kulüpte unutulmaz anılar biriktirdiğini belirten Keskin, takım arkadaşlarına, teknik ekibe, kulüp çalışanlarına ve taraftarlara teşekkür etti. Deniz Keskin, geçtiğimiz sezon siyah-kırmızılı formayla 21 maçta 2 gol ve 1 asistlik katkı sağladı.