ESKİŞEHİR’E GURUR YAŞATTILAR
13-19 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen şampiyonada Türkiye’yi başarıyla temsil eden sporcular, elde ettikleri derecenin ardından Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nü ziyaret etti. İl Müdürü Kalın, Eskişehir’e ve Türkiye’ye gurur yaşatan sporcuları, antrenörlerini ve emeği geçenleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi