Eğitim

Eskişehir'e yeni okul kazandırıldı

Eskişehir'de Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu'nun açılış töreni gerçekleşti. İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın, son 2 yıl içerisinde şehre toplam 23 okul ve 403 sınıf kazandırıldığını söyledi.

Abone Ol

Vali Aksoy da katıldı.

Açılış törenine katılan Eskişehir Valisi Hüseyin Aksoy'u öğrenciler okul bahçesinde karşıladı. Vali Aksoy, kendisine çiçek takdim eden öğrencilere hediyeler verdi. Açılış programı, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı; ardından Kur'an-ı Kerim tilavetiyle devam etti.

Yeni binaya taşındı

İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın, "2012 yılında açılışı yapılan okulumuz Fatih Anadolu Lisesi'nin boşalttığı Devlet Demiryolları'na ait binada eğitim-öğretime devam ederken, 2024-2025 eğitim-öğretim yılı başında bu yeni binasına taşınmıştır" dedi.