Spor

Eskişehir'e dev spor yatırımı

Eskişehir’in gençlik ve spor altyapısını güçlendirecek önemli yatırımlar için Spor Toto Teşkilat Başkanlığında protokol imzalandı. Protokol kapsamında kente olimpiyat sporcu kamp merkezi, gençlik merkezleri ve yeni futbol sahaları kazandırılacak.

Abone Ol

İmza törenine Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, TBMM Millî Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı ve AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Ayşen Gürcan, AK Parti Eskişehir Milletvekili Fatih Dönmez, AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak, Gençlik ve Spor İl Müdürü Hasan Kalın ile Spor Toto Teşkilat Başkanı Dr. Mehmet Ata Öztürk katıldı.

Protokol, Vali Erdinç Yılmaz ile Spor Toto Teşkilat Başkanı Dr. Mehmet Ata Öztürk tarafından imzalandı. Yatırımlar arasında 200 yatak kapasiteli Olimpiyat Sporcu Kamp Merkezi, gençlik merkezi, gençlik ve spor merkezi, futbol sahaları ve sosyal donatı alanları yer alıyor.

Tepebaşı’nda Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi bünyesinde kurulacak Olimpiyat Sporcu Kamp Merkezi’nin, Eskişehir’i spor turizmi ve yüksek performanslı sporcu yetiştirme alanında önemli bir noktaya taşıması hedefleniyor. Tesiste engelli bireylere uygun odalar, fitness salonu, çok amaçlı salon, restoran, mescit, eğitim odaları, revir ve idari birimler bulunacak.

Ayrıca Tepebaşı Sakarya Caddesi üzerinde 7 katlı modern bir Gençlik Merkezi inşa edilecek. Merkezde atölyeler, derslikler, kitap kafe, etkinlik alanları, spor salonları ve toplantı salonları yer alacak.

Protokol kapsamında Hacıali Mahallesi’ne de Gençlik ve Spor Merkezi kazandırılacak. Odunpazarı’na 1, Tepebaşı’na 3 olmak üzere toplam 4 nizami sentetik çim futbol sahası yapılacak. Sahalarda 500 kişilik tribün, soyunma odaları ve aydınlatma sistemi bulunacak.

Prof. Dr. Ayşen Gürcan, yatırımların Eskişehir’in gençlik ve spor altyapısına büyük katkı sağlayacağını belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.