Şanlı, yapılacak artışın emeklilerin yaşadığı ekonomik sorunları çözmeyeceğini belirterek, “23 bin lira emeklinin temel ihtiyaçlarını karşılamaya yetmez. Bu rakam açlık sınırının bile çok altında kalıyor. Emekliler adaletli gelir dağılımı istiyor” dedi. Sendika olarak imza kampanyası yürüttüklerini ifade eden Şanlı, taleplerini Cumhurbaşkanlığına ileteceklerini söyledi. Emeklilerin insanca yaşayabilecekleri bir maaş talep ettiklerini vurgulayan Şanlı, ekonomik sıkıntıların sürmesi halinde emeklilerin tepkilerini sandıkta göstereceğini dile getirdi.
Tüm Emeklilerin Sendikası Eskişehir Şube Başkanı Ali Paşa Şanlı: Zam sorunları çözmeyecek
Tüm Emeklilerin Sendikası Eskişehir Şube Başkanı Ali Paşa Şanlı, temmuz ayında en düşük emekli maaşının 23 bin lira seviyesine çıkarılacağı yönündeki beklentilere ilişkin konuştu.
Bunlar da ilginizi çekebilir