Genel

Sivil Katılım Zirvesi düzenlendi

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen Sivil Katılım Zirvesi, kamu kurumları, yerel yönetimler, STK’lar, üniversiteler ve uluslararası kuruluşları bir araya getirdi. Zirvede, Sivil Katılımın Desteklenmesi Projesi’ne 6 milyon Euro kaynak sağlandığı belirtildi.

Abone Ol

Yedi pilot şehirden biri olma gururunu yaşadıklarını ifade eden Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, “Bizim kentimizin şöyle bir iddiası var. Dengeli kalkınan bir şehir olmak istiyor. Çünkü Eskişehir tam da Anadolu'nun kalbinde, bozkırın ortasında bir yıldız gibi parlıyor.” dedi. Sivil Katılım Projesi’nin güçlü bir fikre dayandığını vurgulayan Vali Yardımcısı Hasan Çiçek ise, “Güçlü yerel yönetimler sadece kamunun değil, şehrin tüm dinamiklerinin karar süreçlerine dahil olmasıyla mümkün olmaktadır.” İfadelerine yer verdi.