Eskişehirspor’da Olağan Mali Genel Kurul heyecanı yaşandı. Siyah-kırmızılı kulübün mali gündeminin ele alınacağı genel kurul, Hasan Polatkan Kültür Merkezi’nde yapılacaktı. Ancak toplantı, yeterli çoğunluk sağlanamadığı için gerçekleştirilemedi.
SADECE 30 DELEGE KATILDI
Kulübün 657 kişilik hazirun listesine göre ilk toplantının açılabilmesi için en az 329 delegenin salonda hazır bulunması gerekiyordu. Ancak genel kurula sadece 30 kişi katıldı. Bu nedenle Mali Genel Kurul, 3 Temmuz Cuma günü aynı gündemle ve çoğunluk şartı aranmaksızın yapılacak.