Asayiş

İşçiler taş kırma kuyusuna düştüler!

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesindeki bir maden ocağında yaşanan iş kazası korku dolu anlara neden oldu. Taş kırma kuyusuna düşen iki işçi, itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarıldı.

Abone Ol

Olay, Böğürtlen Mahallesi’ndeki maden ocağında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), çalıştıkları sırada silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. İhbar üzerine bölgeye sağlık, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Kuyudan bilinçleri açık şekilde çıkarılan iki işçi, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.