Ivesa "Eskişehirspor'da oynarken Beşiktaş'tan teklif aldım ancak gidemedim. Eskişehirspor benimle yeni kontrat yaptı ve orada kaldım. Eskişehir'de çok güzel zamanlar geçirdim. Umarım güzel günler geri gelir. Eskişehirspor taraftarını çok seviyorum. Herkese çok teşekkür ediyorum. Umarım güzel günler gelecek” ifadelerine yer verdi.
Eskişehirspor'un eski kalecisi açıklamalarda bulundu!
Eskişehirspor’un eski kalecilerinden Vanja Ivesa, verdiği bir röportajda, Eskişehir’de çok güzel günlerin geçtiğini belirtti.
Bunlar da ilginizi çekebilir