Eskişehir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü'nden yapılan duyuru şu şekilde, "Vadişehir Mahallemizin bir kısmında içme suyu deplase hattı bağlantı çalışması nedeniyle 21.04.2025 (bugün) 17.00 ile 24.00 saatleri arasında basınç düşüklüğü ve su kesintisi yaşanacaktır. Mahalle sakinlerimize önemle duyurulur"
Eskişehir'deki o mahallede su kesintisi olacak!
Eskişehir'in Vadişehir Mahallesi'nde su kesintisi olacak.
Bunlar da ilginizi çekebilir