İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, kentte meydana gelen 3 ayrı evden hırsızlık olayının aydınlatılması için çalışma başlattı. Yapılan incelemelerde evlerden çeşitli altın, ziynet eşyası ve 20 bin TL nakit para çalındığı belirlendi.
Olaylarda toplam maddi zararın 1 milyon 20 bin TL olduğu tespit edildi. Polis ekiplerinin çalışmaları sonucunda E.T. ve D.Ç. isimli kadın şüpheliler yakalandı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı. Diğer şüphelilerin yakalanmasına yönelik çalışmaların sürdüğü öğrenildi.