Eskişehirspor

Es-Es ilk antrenmanını yaptı!

TFF 3. Lig ekiplerinden Eskişehirspor, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını yeni kadrosuyla gerçekleştirdi.

Abone Ol

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 6. Grup’ta sezonu şampiyon tamamlayarak 3. Lig’e yükselen siyah-kırmızılı ekip, kutlamaların ardından kadro çalışmalarına hız vermişti. Son olarak Egemen Günce’yi kadrosuna katan ve Okan Sarı ile yeniden anlaşan Eskişehirspor, 2025-2026 sezonunun ilk antrenmanını Teknik Direktör Serdar Göçerler yönetiminde Vali Hanefi Demirkol Tesisleri’nde yaptı.

Sezonun ilk antrenmanından kareler, kulübün resmi sosyal medya hesaplarından da paylaşıldı.