Günlerdir toplanmadığı belirtilen çöp poşetleri nedeniyle kaldırım kullanılamaz hale gelirken, yayalar yolda yürümek zorunda kalıyor. Durum çevre kirliliği oluştururken, kaldırımın yeniden kullanıma açılması bekleniyor.
Çöp poşetleri kaldırımı işgal etti
Güllük Mahallesi Çamlıca Sokak’ta kaldırım üzerine bırakılan çöp poşetleri geçişi engelliyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir