CHP'nin önceki dönem İl Başkanları bu süreçte neden toplanmadı acaba?

Abone Ol

Cumhuriyet Halk Partisinin Eskişehir'de il başkanlığı yapmış isimler, hatırlanacağı üzere belirli dönemlerde bir araya geldi.
***
Bu bir araya gelme bazen yeni seçilen il başkanına “hayırlı olsun” ziyareti şeklinde, bazen partinin büyükşehir belediye başkan adayına “Yanındayız. Sonuna kadar destekliyoruz” mesajını vermek için, bazen de, olası bir erken seçim ihtimali karşısında uygulanacak politikaları belirleme adına görüş alışverişi şeklinde gerçekleşti.
***
Önceki dönem il başkanlarının belirli dönemlerde gerçekleştirdiği bu bir araya gelme toplantıları kamuoyunda dikkat çeken, ses getiren toplantılar olarak yer buldu.
***
Cumhuriyet Halk Partisinde, özellikle butlan kararı sonrası başlayan ve halen devam eden süreç içinde, önceki dönem il başkanlarından bazı isimler her ne kadar süreç ile ilgili düşünce ve tavırlarını açıkça ortaya koyup, hangi tarafta yer aldıklarını ilan etti.
***
Ancak...
Yukarıda da ifade ettiğimiz üzere, geçmişte belirli dönemlerde toplanan önceki dönem il başkanları, patide yaşanan söz konusu süreçle ilgili nedense bir araya gel(e)medi!
Halbuki CHP'de yaşanan olağanüstü süreç, önceki dönem il başkanlarının geçmişte “Hayırlı olsun, destek ve erken seçim” gibi nedenlerle bir araya geldiği toplanmalarından daha elzem bir durum arz ediyordu...
***
CHP'nin Eskişehir'de görev yapmış 15'in üzerinde önceki dönem il başkanı var.
Sahi, CHP'nin önceki dönem il başkanları bu süreçte neden bir araya gelip toplanma gereği duymadı?
Geçmişte il başkanlığını yaptıkları partinin bugün yaşadıklarıyla ilgili neden bir açıklamada bulunma ihtiyacı duymadı?
Düşünen, akıl eden, organize eden mi olmadı?
Yoksa, aralarında farklı düşünenler olduğu için mi bir araya gelmeleri mümkün olmadı?
Halbuki...
CHP önceki dönem il başkanları asıl bu süreçte bir araya gelmeli, ortak bir mutabakat metnini partililere ve kamuoyuna sunmalıydı...


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

BİR DAHA O MARKETLERİN KAPISINDAN GİRMEM...


Süper ve üç harfli marketlere hiç kapanma saatine yakın bir saatte alışveriş yapmak için gittiniz mi?
Ben gittim önceki gün...
Aldığım iki-üç parça ürünü ödemek için gittiğim kasada şahit olduğum olay resmen kanımı dondurdu.
***
Kasa görevlisi güzel mi güzel bir genç kızın gün boyu ayakta durarak çalışmak zorunda bırakıldığı için çektiği ızdırap adeta yüzünden okunuyordu.
Neden oturarak çalışmadığını sorduk, “Yasak” dedi...
Bu şekilde çalışmaya zorlanmalarının hiç insani olmadığını söyledik, zaten mesaiye başladıktan bir müddet sonra insanlıktan çıktıklarını söyledi.
Bu şartlara neden itiraz etmediklerini sorduğumuzda ise, “İtiraz edene kapıyı gösteriyorlar” cevabı verdi.
***

İnanın, şahit olduklarım karşısında hiç bu kadar kızmamış, hiç bu kadar üzülmemiş, hiç bu kadar kahrolmamış ve hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.
***
O çalışanları, kasada oturarak çalışmayı yasaklayıp gün boyu ayakta çalıştıran o marketler var ya, çalışanına çok gördüğü sandalyeleri dışarıya dizmiş, müşterilere satıyordu iyi mi?
Kasadaki o kızın o bitik hali gözümün önünden hiç gitmedi.
Elemanlarını insani olmayan şartlarda çalıştıran, çalışanının altına vermeyi çok gördüğü sandalyeleri, yine o çalışanlarının gözü önünde satmayı tercih eden o ve onun gibi marketlerden bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum...
Ta ki o çalışanların insanca şartlar altında çalıştırıldıklarına şahit oluncaya kadar...


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

KAYBETME KORKUSUNUN PSİKOLOJİK BELİRTİLERİYMİŞ...

1.Aşırı kaygı ve stres: Kaybetme olasılığı karşısında sürekli kaygı ve stres yaşama..
***
2.Kontrol ihtiyacı: Sahip olunan şeyleri kaybetmemek için aşırı çaba gösterme. Gücü kontrolsüzce kullanma.
***
3.Bağımlılık: Kişisel ilişkilere veya maddi varlıklara aşırı bağımlılık geliştirme.
***
4.Özgüven eksikliği: Kaybetme korkusuyla birlikte gelen düşük özsaygı ve özgüven eksikliği.
***
5.Obsesif düşünceler: Kaybetme olasılığı hakkında sürekli olarak obsesif düşüncelere sahip olma.
***
Yukarıdaki belirtiler, kaybetme korkusunun psikolojik belirtileriymiş...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,