Eskişehir Bisiklet Takımı,
Kısa adı 'ESBİKE'
2003 yılında Eskişehir'de kuruldu.
Eskişehir'in ilk dağ bisikleti takımı.
***
Kuruluş amacı gençlere bisiklet sporunu sevdirmek,
Eskişehir'de bu branşta sporcu yetiştirmek..
Eskişehir'in adını çeşitli yarışmalarda duyurmak.
***
Kurucuları, Gökay ve Eda Konuk,
Abi kardeş ikisi de milli sporcu ve bisiklet antrenörü
Bu işe gönüllerini adamışlar.
Bisiklet branşında da önemli başarılar da elde etmişler.
***
Eda Konuk, defalarca Türkiye şampiyonluğunu ilimize getirmiş bir sporcu. Ayrıca, yurt dışında yapılan birçok yarışmada da milli forma ile ülkemiz için olimpiyat puanı topladı.
Dünya klasmanında ilk 15 sporcu arasına girebilecek kadar ilerlemiş.
***
Takım kaptanı olan Gökay Konuk ise,
Hem sporcu yetiştiriyor hem de katıldığı yarışmalarda şehrimizi temsil ediyor. Ulusal ve Uluslararası birçok yarışmada milli formayı terletti. Pek çok başarı kazandı.
Ülkemizi Belçika'da düzenlenen Uluslararası bir yarışmada temsil eden tek sporcu.
Takımda onlar gibi pek çok genç var bu spora gönül vermiş.
***
Gelelim asıl meseleye.
Eskişehir'imizin yetiştirdiği bu gençlerin başarılarıyla herkes gurur duyuyor.
Ama kimse destek olmuyor.
Eskişehir'den bir sponsorları yok.
Yarışmalara kendi imkan ve çabaları ile gidiyorlar.
***
Takımın sporcuları gayet başarılı ve azimliler.
Ancak eskiyen malzemeleri almada sıkıntı yaşadıkları için çoğu bu sporu bırakıyor.
***
Bu başarılı takıma defalarca destek sözü verilmiş.
Ama ne yazık ki hepsi unutulmuş.
Söz verenler arasında valisinden tutun, belediye başkanı, milletvekili, oda başkanları, bakanlar kimi arasanız var.
***
Aslına bakacak olursanız, Eskişehir'de bu gençlere sponsor olabilecek yüzlerce firma var.
Buradan çağrı yapıyorum.
Gelin bu gençlere destek olun.
Dağ bisikleti sporunda hem şehrimizi hem de ülkemizi temsil eden bu başarılı sporcularımızı yalnız bırakmayalım..
Onların yanında olalım...
*********
Ah DEVA
vah DEVA!
DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan'ın Eskişehir ziyaretinde Gerçekten ilginç olaylar yaşanmış.
Meslektaşımız Özge Zaim geçtiğimiz gün konuyu köşesine taşıdı. Kısaca özetleyecek olursak;
Bazı gazeteciler, kongre öncesi düzenleneceği söylenen, basın toplantısına 'listede isminiz yok' diyerek alınmak istenmemiş.
Sizin kurumunuzdan başka bir kişinin ismi var denmiş.
O girerse listede adı yazılı olan kişi giremezmiş.
Sanırsınız içeride 'Milli Güvenlik Toplantısı' olacak.
İçeri alınmama sebebi virüs tedbirleriymiş.
Eee o zaman kongre de yapmayacaksınız
eğer ki bu kadar hassassınız!
Gazeteciler sizin toplantınız için ayağınıza kadar gelmiş.
Geri çevirmek de nedir?
Bu nasıl bir anlayıştır?
Kimin aklına gelmiştir?
Gerçekten çok anlamak zor...
Neyse ki sorunu meslek dayanışmasıyla çözmüş arkadaşlarımız.
Bu arada, unutmadan söyleyeyim;
Listede adı yok diye içeriye almak istemediğiniz arkadaşlarımızı gün gelecek çok arayacaksınız.
Bunu da aklınızın bir köşesine yazın lütfen...