Ünlüce, “Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik. Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum” dedi.
Başkan Ünlüce Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi.
Bunlar da ilginizi çekebilir