Yurttan

Başkan Ünlüce Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi.

Abone Ol

Ünlüce, “Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik. Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum” dedi.