Yüksel, son yıllarda artan çevrim içi indirim kampanyalarının küçük işletmeleri büyük ölçüde etkilediğini belirterek, “Kara Cuma, Efsane Kasım, 11.11 indirimleri artık trend haline geldi. Ancak bu durum küçük esnafımızı ciddi derecede olumsuz etkiliyor. Biz zaten zor şartlarda ayakta kalmaya çalışıyoruz” dedi. Tüketicilere güvenli alışveriş uyarısında bulunan Yüksel, “Vatandaşlarımız manipülatif, şişirilmiş fiyatlara aldanmamalı. ‘3 al 2 öde’, ‘son flaş indirim’ gibi kampanyalarla kandırılabiliyorlar. Bu firmalar gerçekten bu fiyatlara satabiliyorsa yılın 12 ayı satsınlar” ifadelerini kullandı.
Başkan Akın Yüksel'den indirim tepkisi!
Eskişehir Ayakkabıcılar ve Çantacılar Odası Başkanı Akın Yüksel, 11.11, Kara Cuma ve Efsane Kasım gibi indirim furyalarının küçük esnafı zor durumda bıraktığını söyledi.
Bunlar da ilginizi çekebilir