“Halkını çok sevdi”
Etkinlikte konuşan 29 Ekim Kadınları Derneği Eskişehir Şube Başkanı Sibel Erenoğlu, 21 Haziran’ın halk tabanında daha güçlü şekilde benimsenmesini amaçladıklarını söyledi.
Erenoğlu, “ Biz bugünkü yürüyüşümüzü, aziz Atatürk'ümüzün anısına bir minnet yürüyüşü olarak gerçekleştiriyor ve halkımızda 21 Haziran'ın Atatürk'ün Eskişehir'e geliş yıl dönümü olduğu bilincini açığa çıkarmayı hedefliyoruz. Atatürk, Nutuk'ta da belirttiği gibi gücünü onu seven halkından almış ve Eskişehir halkını her zaman çok sevmiştir.” İfadelerini kullandı.