2019 ve 2020 yıllarında Forbes dergisine göre dünyanın en genç milyarderi ilan edilen, ancak daha sonra gelirinin sahte çıktığı ve milyar dolar seviyesine ulaşmadığıyla ilgili tartışmalar çıkan Kylie Jenner, iddiaları yalanlayarak yatırımlarına devam etmişti. Amerikalı reality show yıldızı ve girişimci Jenner, servetine servet katacak yeni bir hamle yapmış, ‘Kylie Swim’ markası altında mayo ve bikini üretmeye başlamıştı.

Jenner’ın kendi üzerinde sık sık tanıtımını yaptığı, sosyal medyada fotoğraflarını yayınladığı mayolar, tüketicilerin yoğun eleştirilerine yol açtı. Jenner’ın ürettiği mayolardan alan tüketiciler, TikTok videolarında mayoların “toplum içinde giyilemez” olduğunu savundu.

KALİTESİZ BULDULAR

Kylie Cosmetics adlı kozmetik markasının ardından ağustos ayında Kylie Swim’in ilk tanıtımını yapan 24 yaşındaki reality show yıldızı, satışlarına 17 Eylül’den itibaren başladı. 80-85 dolar arası fiyatlarda satılan mayo ve bikinileri deneyen Jenner takipçileri, ürünler hakkındaki değerlendirmelerini sosyal medyada paylaştı.

TikTok’ta yayınlanan videolarda, ürünler hakkında olumsuz yorumlar peşpeşe geldi. Ürünlerin kalitesiz olduğunu öne süren tüketicilerin videolarında, düzensiz dikişler ve yırtık gibi görünen dikişlerin yakın çekimlerine yer verildi. Mayolarda astar olmadığı belirtilerek, mayoların iç gösterdiği belirtildi.

Editör: ÜSTÜNER ÜNÜGÜR