ZABITA 'ÇALIŞIYORUZ' DEDİ SOKAKLAR BU HALDEYDİ

Son Güncelleme : 01 Eylül 2018 10:09
ZABITA 'ÇALIŞIYORUZ' DEDİ SOKAKLAR BU HALDEYDİ

Gazetemizde yayınlanan haberler üzerine zabıta sendikası açıklama yaptı, haberlerimizi yalanladı, gazetemizi suçladı. Ama onlar açıklama yaparken, kent merkezi işte bu durumdaydı.

HABER: MERVE DEMİR

HABERİMİZE KARŞI BASIN AÇIKLAMASI

Yapılan açıklamada zabıtaların çok çalıştığı, yaptıkları iş karşılığında hak ettikleri ücreti almadıkları, gazetemiz tarafından yapılan haberin aksine 'Vatandaşın dertli, zabıtanın kör olmadığı' dile getirildi. Sendika Başkanı Ergün Uzun ise gazetemizde çıkan haberi göstererek 'Sizler klimalı bürolarınızda cetleşip, mesaj atarken, bizim arkadaşlarımız güneş altında çalışıyor' dedi.

VATANDAŞ TEPKİ GÖSTERDİ

Zabıtalar basın açıklaması yaparken, oradan geçen bir vatandaş 'Ben bu yaşa geldim zabıtanın çalıştığını görmedim. Zabıta ne iş yapar, bana bir açıklayın' diye tepki gösterdi. Bir zabıta ise vatandaşı 'Boş boş konuşuyorsun' diye tersledi.

İŞPORTACI SATIŞTA

Yer Hamamyolu Çarşı Cami yanı. Onlarca vatandaş cüzdan satan işportacının etrafında toplanmış, yol adeta kapanmış. Bu fotoğraf dün zabıtaların basın açıklamasından yarım saat sonra çekildi.

DİLENCİ CAMİ CIKIŞINDA

Yer bu kez Çarşı Cami'sinin diğer yanı. Bu tarafta da kadın bir dilenci camiden çıkacak cemaati bekliyor.

CADDE ÜZERİNDE İŞGAL
Yer yine Hamamyolu. Bir esnaf cadde üzerine masa ve sandalye atmış. Zabıta 'Biz kör değiliz' diyor ama bunu görmüyor. Bu fotoğraflarda dün çekildi.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

X bey diyeceksiniz

01 Eylül 2018 11:26
Yok mu ? Bu kadar işgaliyeye , yasak parklara ve kanun kural tanımayana kök söktürecek bir babayiğit , müze açıp turist beklemekle olmaz bu işler azizim.

özhan

01 Eylül 2018 14:54
Kaldırımlar işgal altında size yerinide söyleyem bağlar cd iş bankasından pazartesi pazarının başına kadar yürüyecek yol, kaldırım yok kahveden çayı alan kaldırımda kadınlara kızlara bakıp duruyor nerede bizim zabıtalar + AYNI KALDIRIMDA BÜFELERİN EŞYALARI ÇAKILI

Hasan

01 Eylül 2018 13:17
Her yer dilenci dolu.kaldırımlar işgal altında pazarlarda çürük ezik satışı tam gaz.

çalış çalış

01 Eylül 2018 13:07
doğru onlara göre çay içip sohbet etmek çalışmak

Nedim TİMUR

01 Eylül 2018 11:10
Zabıta işini yapacakta, doktorlar caddesinde kim hava atacak.

Ukab UKABE

01 Eylül 2018 13:03
Zabıta derhal lav edilmeli.Emniyet güçleri bu işi daha güzel yapar Hiç değilse trafiğe kapalı alanda kafalarına göre gezen hadsizlere haddini bildirir.Zira zabıta memurları çok vurdum duymaz Ancak bir o kadarda küçük dağları biz yarattık havasindalar.Bu işte bir terslik var.

mehmet ömürlü

01 Eylül 2018 11:21
ben her gün zabıtaların çay içtiğini görevini yapmadığını ispat ederim her gün gözlerimizin önünde yatıyorlar iş yaptıklarını görmedim şikayet gelirse ilgileniyoruz diye göstermelik yapılan işe iş denilmez kaldırım işgallerini caddelere konulan esnafın tüm malzemelerini görmezden gelen dilencileri tek tek tanıyıp artık dost olan zabıta görevini yapmıyor ben bu konuda sakarya gazetesinin ve diğer gazetelerin bu haberlerinin arkasında ve ispata hazırım zabıta görevini yapmıyor . YATIYOR

Cecey

01 Eylül 2018 11:21
Zabıta ve çalışma çok ters ve zıt ikisi bir arada olmuyor hiç denk gelmiyor

vatandaş

01 Eylül 2018 10:33
çoook doğru demişsiniz tümbelsen memur sendikası gibi çalışmıyor belediyede zabıta sendikası gibi çalışıyor diğer memurların dertleri hiç önemsenmiyor

musa

01 Eylül 2018 17:42
zabıta çok çalışıyormuş maaşı azmış ben atmış yaşındayım zabıta sadece geziyor sırtında yük taşımıyo yorucu bir iş değil

gürcan

01 Eylül 2018 17:44
ben zabıtanın aldığı maaşı hak etmediğini düşünüyorum

Merve

01 Eylül 2018 23:37
Sakarya 2 ve orhan oğuz caddelerinde ki rezilliği gelip görün. Yayaların yürüyecek yeri yok bazı yerlerde.

Nedim Okce

01 Eylül 2018 14:27
Başkanları Kazım Kurt çalışmıyor ki, memuru çalışsın. Tepebaşı hadi neyse de odunpazarı felaket. Heryer hurdacı, overlokçu, sarımsakçı.

ALİ

02 Eylül 2018 10:55
zabıta yoruluyormuş gezmekten başka ne iş yapıyor maaşı azmış beğenmiyorsa başka iş yapsın

X bey diyeceksiniz

01 Eylül 2018 14:30
Hani 7.24 hizmet vardı belediyede ? Ben 30 ağustosta bir şikayetim için aradım bugün resmi tatil ama ilgilenicez dediler. Sonra öyle kaldı , whatsapp ile fotoğraflı olarak şikayet ettim halen ilgilenen yok. Yani o kadar çalışıyorlar ki , benim şikayetimi gidip anında yerinde denetlemek yerine bana halen ; şikayetinizi mail yoluyla belediyeye yapın diyorlar. Soruyorum öyleyse bu işgüzarlıklar neden ?

ali bey

02 Eylül 2018 14:28
cadde üstü park eden araçlardan para alınacak diye her yer kargaşa vaziyette sokaklar çöp dolu ve dogru dürüst temizlik yapılmıyor sokak aralarını temizleyenler kontrol edilmeli bence

Zabıtalar

02 Eylül 2018 10:39
Eskişehir'e Tunceli'den Cizre belediyelerinden zabıta transferi yapılıyor.Böyle olursa olacağı buydu. İş yok avanta var!!!

sanatsal

01 Eylül 2018 14:23
tam müzeler şehri olduk . heykelden - opera ya - balmumu müze sinden - daktilo müzesi ne konser resepsiyon ÇAĞDAŞŞŞ sanatsal iş yapmaktan - başka işlere bakan yok .

orhan bahar

01 Eylül 2018 20:11