ZABITA 'ÇALIŞIYORUZ' DEDİ SOKAKLAR BU HALDEYDİ

Son Güncelleme : 01 Eylül 2018 10:09
ZABITA 'ÇALIŞIYORUZ' DEDİ SOKAKLAR BU HALDEYDİ

Gazetemizde yayınlanan haberler üzerine zabıta sendikası açıklama yaptı, haberlerimizi yalanladı, gazetemizi suçladı. Ama onlar açıklama yaparken, kent merkezi işte bu durumdaydı.

HABER: MERVE DEMİR

HABERİMİZE KARŞI BASIN AÇIKLAMASI

Yapılan açıklamada zabıtaların çok çalıştığı, yaptıkları iş karşılığında hak ettikleri ücreti almadıkları, gazetemiz tarafından yapılan haberin aksine 'Vatandaşın dertli, zabıtanın kör olmadığı' dile getirildi. Sendika Başkanı Ergün Uzun ise gazetemizde çıkan haberi göstererek 'Sizler klimalı bürolarınızda cetleşip, mesaj atarken, bizim arkadaşlarımız güneş altında çalışıyor' dedi.

VATANDAŞ TEPKİ GÖSTERDİ

Zabıtalar basın açıklaması yaparken, oradan geçen bir vatandaş 'Ben bu yaşa geldim zabıtanın çalıştığını görmedim. Zabıta ne iş yapar, bana bir açıklayın' diye tepki gösterdi. Bir zabıta ise vatandaşı 'Boş boş konuşuyorsun' diye tersledi.

İŞPORTACI SATIŞTA

Yer Hamamyolu Çarşı Cami yanı. Onlarca vatandaş cüzdan satan işportacının etrafında toplanmış, yol adeta kapanmış. Bu fotoğraf dün zabıtaların basın açıklamasından yarım saat sonra çekildi.

DİLENCİ CAMİ CIKIŞINDA

Yer bu kez Çarşı Cami'sinin diğer yanı. Bu tarafta da kadın bir dilenci camiden çıkacak cemaati bekliyor.

CADDE ÜZERİNDE İŞGAL
Yer yine Hamamyolu. Bir esnaf cadde üzerine masa ve sandalye atmış. Zabıta 'Biz kör değiliz' diyor ama bunu görmüyor. Bu fotoğraflarda dün çekildi.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

X bey diyeceksiniz

01 Eylül 2018 11:26
Yok mu ? Bu kadar işgaliyeye , yasak parklara ve kanun kural tanımayana kök söktürecek bir babayiğit , müze açıp turist beklemekle olmaz bu işler azizim.

özhan

01 Eylül 2018 14:54
Kaldırımlar işgal altında size yerinide söyleyem bağlar cd iş bankasından pazartesi pazarının başına kadar yürüyecek yol, kaldırım yok kahveden çayı alan kaldırımda kadınlara kızlara bakıp duruyor nerede bizim zabıtalar + AYNI KALDIRIMDA BÜFELERİN EŞYALARI ÇAKILI

Hasan

01 Eylül 2018 13:17
Her yer dilenci dolu.kaldırımlar işgal altında pazarlarda çürük ezik satışı tam gaz.

çalış çalış

01 Eylül 2018 13:07
doğru onlara göre çay içip sohbet etmek çalışmak

Nedim TİMUR

01 Eylül 2018 11:10
Zabıta işini yapacakta, doktorlar caddesinde kim hava atacak.

mehmet ömürlü

01 Eylül 2018 11:21
ben her gün zabıtaların çay içtiğini görevini yapmadığını ispat ederim her gün gözlerimizin önünde yatıyorlar iş yaptıklarını görmedim şikayet gelirse ilgileniyoruz diye göstermelik yapılan işe iş denilmez kaldırım işgallerini caddelere konulan esnafın tüm malzemelerini görmezden gelen dilencileri tek tek tanıyıp artık dost olan zabıta görevini yapmıyor ben bu konuda sakarya gazetesinin ve diğer gazetelerin bu haberlerinin arkasında ve ispata hazırım zabıta görevini yapmıyor . YATIYOR

Ukab UKABE

01 Eylül 2018 13:03
Zabıta derhal lav edilmeli.Emniyet güçleri bu işi daha güzel yapar Hiç değilse trafiğe kapalı alanda kafalarına göre gezen hadsizlere haddini bildirir.Zira zabıta memurları çok vurdum duymaz Ancak bir o kadarda küçük dağları biz yarattık havasindalar.Bu işte bir terslik var.

Cecey

01 Eylül 2018 11:21
Zabıta ve çalışma çok ters ve zıt ikisi bir arada olmuyor hiç denk gelmiyor

vatandaş

01 Eylül 2018 10:33
çoook doğru demişsiniz tümbelsen memur sendikası gibi çalışmıyor belediyede zabıta sendikası gibi çalışıyor diğer memurların dertleri hiç önemsenmiyor

musa

01 Eylül 2018 17:42
zabıta çok çalışıyormuş maaşı azmış ben atmış yaşındayım zabıta sadece geziyor sırtında yük taşımıyo yorucu bir iş değil

gürcan

01 Eylül 2018 17:44
ben zabıtanın aldığı maaşı hak etmediğini düşünüyorum

Merve

01 Eylül 2018 23:37
Sakarya 2 ve orhan oğuz caddelerinde ki rezilliği gelip görün. Yayaların yürüyecek yeri yok bazı yerlerde.

ALİ

02 Eylül 2018 10:55
zabıta yoruluyormuş gezmekten başka ne iş yapıyor maaşı azmış beğenmiyorsa başka iş yapsın

Nedim Okce

01 Eylül 2018 14:27
Başkanları Kazım Kurt çalışmıyor ki, memuru çalışsın. Tepebaşı hadi neyse de odunpazarı felaket. Heryer hurdacı, overlokçu, sarımsakçı.

ali bey

02 Eylül 2018 14:28
cadde üstü park eden araçlardan para alınacak diye her yer kargaşa vaziyette sokaklar çöp dolu ve dogru dürüst temizlik yapılmıyor sokak aralarını temizleyenler kontrol edilmeli bence

X bey diyeceksiniz

01 Eylül 2018 14:30
Hani 7.24 hizmet vardı belediyede ? Ben 30 ağustosta bir şikayetim için aradım bugün resmi tatil ama ilgilenicez dediler. Sonra öyle kaldı , whatsapp ile fotoğraflı olarak şikayet ettim halen ilgilenen yok. Yani o kadar çalışıyorlar ki , benim şikayetimi gidip anında yerinde denetlemek yerine bana halen ; şikayetinizi mail yoluyla belediyeye yapın diyorlar. Soruyorum öyleyse bu işgüzarlıklar neden ?

Zabıtalar

02 Eylül 2018 10:39
Eskişehir'e Tunceli'den Cizre belediyelerinden zabıta transferi yapılıyor.Böyle olursa olacağı buydu. İş yok avanta var!!!

sanatsal

01 Eylül 2018 14:23
tam müzeler şehri olduk . heykelden - opera ya - balmumu müze sinden - daktilo müzesi ne konser resepsiyon ÇAĞDAŞŞŞ sanatsal iş yapmaktan - başka işlere bakan yok .

orhan bahar

01 Eylül 2018 20:11
lütfen zabıta lehine olan yorumlarıda yayınlayın....taraflı haber yapmayın...

sinan öz

01 Eylül 2018 19:54
ergün uzun bey gayet normal konuşmuş....zabıta nın her yerde gözü olamaz...keyfinize göre isteğinize göre haber yapmanız çok manidar....bir mesleğe bir göreve çamur atamassınız...o zabıtalar bayram ..yılbaşı..gece gündüz demeden canları pahasına görev yapıyor...lütfen düşünceli haber yapın..ayrıca bu zabıtaya çamur atan vatandaşlar yemin ederim kıskandığınız için çamur atıyorsunuz..bu mesajları atan kişiler hangi kaldırımda yürüyemediniz...hangi şikayetiniz sonuçlanmadı...sizler böylesiniz...başınız sıkışınca polis ...zabıta...işinize gelmeyince kıskançlık ve eziklik....
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.