YÜCEL İLDİZ'LE YOLLAR AYRILDI

02 Nisan 2018 19:01
YÜCEL İLDİZ'LE YOLLAR AYRILDI

Eskişehirspor teknik direktör Yücel İldiz ile yollarını ayırdıklarını açıkladı.

Resmi siteden yapılan açıklamada şu görüşlere yer verildi; "Başkan Vekilimiz ve Basın Sözcümüz Erdal Şahbaz yaptığı açıklamada, “Eskişehirsporumuzun en zor döneminde büyük fedakarlıklarla ekibiyle beraber görevi üstlenen ve Eskişehirsporumuzun başarısı için samimiyetle mücadele eden Teknik Direktörümüz Yücel İldiz ile karşılıklı anlaşarak vedalaşılmıştır. Eskişehirspormuzun bugün ki koşullarda hocamızla olan ayrılık süreci bugün içindir. Eskişehirsporumuzun kapısı her zaman fedakar ve samimi Yücel İldiz hocamıza açıktır.Yücel İldiz ve yardımcı hocalarımıza emekleri ve katkıları için Eskişehirspor camiası olarak teşekkür ederiz"

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

03 Nisan 2018 00:56
Bence yanlış atılmış bir adım bu ama iyi yürekli, beyfendi ve çoğunluğun düşüncesinin aksine teknik direktörlüğüne söz söylenemeyecek bu adam nasıl bir ruhsal çöküntü içerisine girdi ise bu kararı almıştır..Bence devam edebilir ve bu kadroya rağmen takımı ligde tutmayı başarabilir , önümüzdeki sezonun yapılanmasında yer alabilirdi.Demek ki adam ne kadar yoruldu ise yönetimde istifasına onay verdi..Yönetimin de bir bildiği vardır elbette..Ama EsEs'i daha da zor günler bekliyor , hangi hoca gelirse gelsin elinde sihirli değnek yok, bu ister Yılmaz Vural olsun ister başkası , kadro belli ve fazla zamanı , hamle şansı ve alternatifi yok..Bu kadro adamı hasta eder..İnşallah şu sezonu düşmeden bitirir ve bir daha böyle bir sezon yaşamayız..Kimsenin sahip çıkmadığı bu dönemde camiaya sahip çıkarak ayakta kalmamız için mücadele veren yönetimimize sonsuz teşekkürler..Yanlış temennide bulunanlarda aklı selim düşünürlerse camiaya sahip çıkanların arkasında olurlar , aksi durumda başka alternatif varmış gibi boş laflar komik oluyor...Ligde kalırsak ki inşallah kalacağız , bu yönetimin önümüzdeki sezon yüzümüzü güldürecek bir kadro oluşturacağına canı gönülden inanıyorum...Yücel hocaya ve yardımcılarına sonsuz teşekkürler , bundan sonrası için sağlık ve başarılar diliyorum.Yolun açık olsun koca yürekli adam...

Nevzat

03 Nisan 2018 23:51
Takım ruhsuz olunca teknik direktör/direktörler ne yapsın? Bruno Mezenga, Hürriyet,futbol acemisi Dorukhan ve kendini bir halt zanneden Hasan Hüseyin ilemi ligde kalacağız ? Son haftalarda yediği bütün gollerde hatalı olan Kayacan'a ne demeli?Vesselamı kelam;sorun teknik direktörde değil takım ruhundan ve ciddiyetden uzak futbolcularda..Bu futbolcularla işimiz çok zor..Allah sonumuzu hayreyleye.

EYVAH

03 Nisan 2018 10:22
İnşallah sezon sonunda eyvah ne yaptık demeyiz. İnşallah üzülmeyiz. Çare teknik direktör değişikliği mi ?

es2658

06 Nisan 2018 10:50
Seni çok seviyoruz hocam Allah yar ve yardımcın olsun hakkını helal et

mustafaakeren

03 Nisan 2018 07:00
takımı düşürmeyinde ne yaparsannız yapın

Fatih

02 Nisan 2018 21:49
Peki çare mi hayır.en kral hoca gelse ne yazar bu saatten sonra.

klt

03 Nisan 2018 08:55
Herkes eleştirilir.Koca kalıp mücadele etmeliydi.Takım zaman zaman iyi de oynadı..Şans yanında değildi.EsEs Semih atılmasa Balıkesire farklı galip gelirdi.

taraftar

03 Nisan 2018 07:48
5 hafta kalmış bu ne şimdi ya.

6868

04 Nisan 2018 09:21
hoca gitmemeliydi ne gidecek futbolcular var ammma çaresiziz.

hamdi

03 Nisan 2018 13:44
maclarin sahada oynanmadigi: bazi kirli ellerin ve art dusunceli insanlarin: futbol oyununu masada oynadigi belli oldu.

Burak

04 Nisan 2018 13:09
Haberdeki resim bile Eskişehirspor dönemine ait değil. Bu sezon takımın durumu kimsenin umurunda bile değil. Sanki 2 sene önceki yere doğru sürükleniyoruz göz göre göre.. Avrupa kupalarında oynayan takımdan nerelere getirdiler bizi. Yazık...

Refik

03 Nisan 2018 08:56
Genç iddialı biri gelsin.Yücel hoca gitmek istedi .gitti.Kalıp mücadele etme gücü bulamadı.

fanoeses

05 Nisan 2018 09:38
yani şu adamı bile elimizden kaçırdık ya.. pess. Y.Vural bakalım kaç gün dayanacak???

111

02 Nisan 2018 21:21
Ya bu isin sonu yokmu her takim her 3 ayda bir hep ayni hikaye artik bu ismi belli 30 teknik adami bi kenara koyun bitsin gitsin yeni isumlerle uzun solklu yola devam mesala eskiden bu yana surekli takimlar arasi gezen ama hic bisey deyismeyen ornek tablo ertugrul sifio yilmax vural ildeniz mustafa denizli aykut hikmet karaman riza gibi gibi bide biz zamamlar yeni geldi ama basardi abdulsh avci diyadin gibi lutfen YETERRRRR.

Temenni

02 Nisan 2018 22:25
En kısa sürede Halil Ünal ve ekibi ilede yollarımızı ayırmayı umuyorum. Yeter artık. Hep laf, Hep laf,

Dgn

02 Nisan 2018 23:09
Sira halil baskanda... sen de git ozumuze donelim. Futbolcu yetistirelim en ahlaklisindan. Sirket olalim, gelir gider tablomuz olsun. Merak etme biz eses i yine destekler yine seyirci rekorlari kirariz ama birakin artik vizyon katalim su klube. Eti destek olsun, polimeks destek olsun, sarar destek olsun bizde sirket olalim (duyun sesimizi) profesyonel olalim avrupada oyuncu yetistirip satan klupleri ornek alalim... hic birsey icin gec degil....
ÇEVRE YOLUNDA BİR ANDA....
ÇEVRE YOLUNDA BİR ANDA....
Eskişehir'de çevre yolunda ters yönde süratli bir şekilde ilerleyen sürücü, hem kendisini hem de diğer sürücüleri ölümle burun buruna getirdi.
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
Hasan Tuç Tepebaşı Belediye Başkanlığı için AK Parti'den aday adaylığını açıkladı. Tuç "Seçimlerden sonra Tepebaşı'nı herkese kapısı ve gönlü açık yönetim anlayışına kavuşturacağız" dedi.
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
Vali Özdemir Çakacak, tüm poliklinikleriyle hasta kabulüne başlayan Eskişehir Şehir Hastanesini gezerek, yapılan çalışmalar hakkında İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’den bilgi aldı.
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, hafta sonunda da mesai yapacak. Hizmet almak isteyen vatandaşlar, 09.00-16.00 saatleri arasında vezneleri kullanabilecek.
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda yakalanan İran uyruklu uyuşturucu satıcısı adliyeye sevk edildi.
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
Eskişehir'de, bir kadının çantasından yankesicilik yöntemiyle bin 40 lira çaldığı öne sürülen, kadın hükümlü, polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. 
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
Eskişehir'de yaşayan Spinal Muskuler Atrofi (SMA) tip-1 hastası 2,5 yaşındaki Çağan Meriç Demir'in ailesi, Sağlık Bakanlığı tarafından tüm SMA hastalarına ilaç temini için süreç başlatılmasını mutlulukla karşıladı.
ÖRNEK UYGULAMA
ÖRNEK UYGULAMA
Eskişehir'de bir işletme sahibi, sokak hayvanları için mama getiren müşterilerine yüzde 50 indirim yapmasının yanı sıra kafedeki oyun konsollarında biriken paralarla aldığı mamaları, sokak hayvanlarını besleyenlere ücretsiz temin ediyor.